- wedding

wedding

Detta är vad jag håller på med idag. Jag tänkte bli klar med bröllopsbilderna imorgon och är iaf en liten bit på vägen. Har ju inte hunnit redigera dom än pga usa och inspark, så nu har jag maaaassa bilder på en gång, men det ska nog gå bra! 
 
Annars idag dåååå..? Först var jag i skolan och sen kom tröttheternas trötthet och däckade mig i några timmar innan David kom instormandes och tvingade mig upp ur min underbara säng + tvingade i mig en kopp kaffe? Ursäkta va? Kaffe är ju något av det äckligaste jag vet, men det gick minsann! Så nu är jag pigg och ska fortsätta med mina bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0