- 16.39

16.39

Idag har jag haft så mycket träningsvärk att jag var tvungen att fylla på mitt busskort pga kunde inte gå hem från skolan. Sen insåg jag hur underbart det är att åka buss, så nu kommer jag väl åka upp dom pengarna inom en vecka. Träningsvärken kom för övrigt från ben-passet som jag och David körde igår. Jag förstår inte hur han orkar med mig på gymmet eftersom jag blir så sur när det är något jag inte klarar av och dessutom har noll tålamod. Jag måste försöka bättra mig för annars kommer det väl sluta med att jag får gymma själv och det vill jag ju inte!

I skolan hann jag både med en föreläsning och en jobbintervju. Eller ja, jag har redan fått jobbet, men jag behövde svara på lite frågor bara. Längtar tills jag ska börja jobba, både för att det är ett roligt jobb och för att jag vill ha moooney.

Ikväll är jag hemma själv vilket betyder att jag inte orkar laga mat och kommer äta toast och center till middag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0