- vego

vego

Denna och förra veckan äter jag och David bara vegetariskt, och det går faktiskt hur bra som helst! Igår åt vi rotfruktsgratängen på bilden (jättegod!!) och till det hade vi en tomat- och rödlökssallad. Det hade nog blivit godare med något slags protein till, men det tänkte vi inte på hehe. Andra maträtter vi har gjort är bl.a. vego-tacos, vegetarisk wok och biffar på svarta bönor, fetaost och soltorkade tomater. Jag tycker verkligen om att äta vegetariskt, mitt samvete mår bra av det :):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0