- färg

färg

Jag är rätt så trött på mitt hår och kände för att pigga upp det lite med en färgbomb, så igår köpte jag den kopparfärgade från Revlon och idag testade jag den. 
 
Men alltså för det första, ni som påstår att min utväxt inte syns....?.... Vi kan tyvärr inte vara vänner längre.
 
Visst gjorde färgbomben resultat, men jag vet inte om jag vill ha rött hår längre. Eller inte så rött som det blev iaf, jag trivs nog bättre i färgen jag hade innan. Något måste jag iaf göra, för min utväxt är som sagt inte okej längre!!


Kommentarer
Postat av: S

Snygg utväxt, haha men färgen blev ju jättefin efter!! :D

2015-01-24 @ 14:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0