- födelsedag

födelsedag

Idag har jag firat världens bästa pojkvän som har fyllt hela 22 år. Dagen började med att han fick frukost på sängen, en vacker sång och present.
 
Efter det gick vi ner på stan för en fika och detta var vad jag åt. Huuuuuur gooooott??? Vi fikade på mitt favoritcafé Årummet, som har stans absolut bästa cheescakes och kladdkakor.
 
Såhär såg det alltid lika matchande paret ut. Det är en av mina favoritsysslor, att matcha min pojkvän. (skoja.... eller gjorde jag?).
 
Eftermiddagen spenderades framför datorn med filmer och serier, innan vi åkte vi och tittade på simtävling på Fyrishov. Nu ikväll har vi ätit middag och tårta med Davids bror. Mysig dag och grattis igen babe ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0