- lördagsfrulle

lördagsfrulle

Hur lyxigt är det inte att få denna fantastiska pannkaksfrukost serverad en lördagsmorgon? Och ja, apelsinjuicen är alldeles nypressad! Detta bjöds jag på i morse när jag kom hem till Anna för lite plugg. Efter det hade vi ett FANTASTISKT korridorsmöte och det känns faktiskt som att alla som var där verkligen vill ha det fräscht, fint och diskat i framtiden. 
 
Igår kväll var vi förresten i Stockholm hos Davids bror och hans familj tillsammans med de andra bröderna + flickvänner. Vi bjöds på bebisgos, tomatsoppa, glass och ett par mysiga timmar. Nu ska jag stressa ner på stan för Åhléns har 70 % på alla böcker!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0