- nannynu

nannynu

Som jag skrev igår så jag har fått jobb! Nu undrar ni sääääkert vad det är för jobb, så jag tänkte berätta lite om det. Jag har fått jobb på nannynu, vilket innebär att jag ska bli nanny eller barnvakt till en familj. Detta är ett jobb som passar perfekt när man pluggar, eftersom man själv kan välja ungefär vilka tider man kan och hur mycket man vill jobba. Jag kommer bli ihopmatchad med en familj som passar mina krav (och jag passar deras såklart) och sen är det bara att börja! Dock är det lite saker som behöver fixas innan jag kan börja, så som belastningsregister och HRL. Mina uppgifter kommer huvudsakligen vara att hämta från förskola, underhålla barnen och laga en enkel middag till dom och jag kommer jobba 2-3 gånger i veckan. Jag är så taggad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0