- nyårsmål

nyårsmål

Mina nyårsmål 2015:
Träna mer
Äta mer vegetariskt
Dricka mycket vatten varje dag
Läsa mer
Få ett fint rum
Göra mer på fritiden

Jag vill inte ha några löften pga vet inte om jag lyckas hålla dem, men mål tycker jag är bra att ha. Jag ska alltså bli en mer hälsosam människa (klassiskt) som äter mycket vegetariskt, har ett fint rum, läser i en bok varje kväll och har en rik och intressant fritid. Nu behöver jag bara komma på vad jag vill göra på fritiden. 

På tal om något annat har mitt nya år i Uppsala börjat med att min dator har kraschat och inte går att starta. Vilken underbar start!!!



Lite bilder från mitt mysiga jullov 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0