- tisdag

tisdag




Detta är vad jag har gjort i skolan idag och igår. Vi har varit på två olika museum och gjort experiment med förskolebarn. Igår gjorde min grupp ett experiment med ägg, salt och vatten och idag lekte vi med syror, baser och en indikator gjord på rödkål och vatten. Detta måste ju varit det enda roliga på kemin i högstadiet och barnen verkade också tycka det var väldigt roligt.

Nu är jag hemma, efter en timmes promenad från stan (så hurtig) och tänkte göra ingenting alls i en timme eller så. Sen ska jag buffra senaste Beck-filmen, för eftersom mitt internet är så himla segt måste man förbereda filmen ett tag i förväg......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0