- torsdagen den tjugonionde januari

torsdagen den tjugonionde januari

Efter en lååååång dag i skolan är detta var jag har pysslat med! Nu när jag ska bli barnvakt behöver jag spela in en film till familjerna som ska anlita mig, men finns det något värre än att spela in en seriös film framför en ensam kamera? Det var svårt, men jag tror att jag fick till en helt okej film efter typ tio inspelningar. Hoppas det är någon familj som tycker om den och som matchar mina önskemål snart, för jag vill börja jobba så snabbt som möjligt.
 
Ikväll ska jag ha bästa tv-kvällen i min ensamhet (skönt pga David gillar aldrig mina val av program) med både Vem vet mest (okej det gillar han) Farmen, Familjen annorlunda (<33) och Rakt in i hjärtat. Om 40 min börjar det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0