- korridorsliv

korridorsliv

Okej, varning för äckliga bilder, men nu ska ni få se hur härligt och fräscht jag bor. Såhär ser det alltså ut i mitt korridorskök + en liten del av korridoren: 





Blir ni inte avundsjuka?!?! 
Nej men på riktigt, jag vill inte bo här längre. Jag hatar denna äckliga korridoren och vill bara booooort. Kan knapp gå in i mitt eget kök längre pga blir så äcklad och min högsta önskan just nu är en billig jävla lägenhet, alternativt ett rum med eget kök. Jag känner mig klar med det äckliga korridorslivet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0