- sommardag

sommardag

Jag är tillbaka i Uppsala och denna gången för att stanna! Hittills har jag hunnit med att äta frukostar på vår balkong, inviga grillen, shoppa lite kläder, fixa mina naglar (det är ju orimligt dyrt, tur att jag fick det i present av my lovely boyfriend) och att BADA för första gången i Sverige i år. Badet gjordes idag i Mälaren tillsammans med tre Huss-bröder, och temperaturen låg på hela 22 grader, vilket är alldeles lagom för en badkruka som jag. Vi hittade en liten mysig brygga en bit bort från stranden, där vi fick vara nästan helt ensamma. Det är ju helt fantastiskt underbart att värmen kom lagom till min ledighet, så nu ska jag ta vara på den till max. 
 
 
Nu ska vi äta spaghetti och köttfärssås och sen ska jag baka kärleksmums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0