- fredagen den artonde september

fredagen den artonde september

Här får ni en liten sneak peak på lägenheten. Ljuslyktorna kommer faktiskt från Rusta och Ica Maxi och de flesta växterna + det i kökshyllan kommer från IKEA. Bättre bilder än såhär får ni inte förrän jag är 100 % nöjd, vilket jag inte riktigt är än, men jag tänker att det är bra när det tar lång tid att inreda ett nytt boende pga att man är kräsen. 
 
Idag har jag bestämt mig för att påbörja min långhelg och inte ens tänka på allt plugg jag borde ta tag i. I eftermiddag åker vi till Sundsvall där vi ska stanna tills på måndag. Vi ska till Davids stuga där vi ska bada, basta och bara ta det lugnt. Det känns välbehövligt just nu och ska bli väldigt skönt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0