09.28



Sitter på Starbucks på Arlanda och äter frukost nummer två! Som vanligt är jag i extremt god tid (händer bara när jag ska flyga) och mitt flyg lyfter inte förrän om en timme och en kvart..... Jag var här typ två timmar innan avgång och efter en halvtimme hade jag checkat in väskan, gått igenom säkerhetskontrollen och kollat i typ varenda butik haha. Tur att denna terminalen är stor och fylld med butiker och caféer, till skillnad från inrikesterminalen där jag brukar befinna mig. 

Om en timme lyfter jag alltså mot Paris där jag ska hänga med Ellan tills på måndag. Vi ska äta lyxiga frukostar och god mat, gå på mysiga gator, shoppa och gå på Halloweenfest! Detta blir en rolig helg!

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0