bajsflytt


*dagens look*

*dagens view* *sneak peak på lägenheten*

Idag är jag arg och trött. Trött på att det tar en EVIGHET att flytta, en evighet fylld av stress och stök. Jag hade aldrig kunnat föreställa mig att det skulle vara såhär jobbigt att flytta till en lägenhet. Vi blir ALDRIG helt klara med heller, pga korridorsrum som måste flyttstädas, en miljon saker som måste inhandlas, lådor som måste rensas och dåliga köp som måste bytas. 

Igår var vi på IKEA där vi inte hittade ett enda fint soffbord och på Media Markt där vi hittade en dålig tv som måste bytas. Jippi! 

Jag kommer tillbaka till le blog när flytthelvetet har lugnat ner sig lite.

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0