personer som irriterar mig

1. Folk som inte vågar stå för sina åsikter och som inte vågar ta för sig överhuvudtaget. Visst finns det tillfällen då jag inte vågar uttrycka mina åsikter, men jag låtsas aldrig att jag håller med de som tycker tvärtom. Och det där med att inte våga ta för sig. Visst kan man vara blyg (jag är det), men man kan inte bara mesa och verka rädd hela tiden. Faktiskt.
2. Flickor på fester som skrattar onaturligt mycket och pratar med alla pojkar heeeeeela tiden. Jag vill bara skrika åt dom och fråga om be dom vara tysta ett tag. Blir irriterad bara jag tänker på det, haha.
3. Personer som MÅSTE vara på ett visst sätt. T.ex. om man klär sig på ett sätt så finns det några oskrivna regler på hur man måste vara. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva detta på ett bra sätt, men om man typ klär sig som en hipster så måste man vara på ett visst sätt. Man måste tycka om vissa saker och inte tycka om andra (så jobbigt att jag inte kan komma på några exempel, haha). Kan man inte bara vara sig själv och göra saker som man tycker om? Inte bara för att man "måste".

SÅ, det var allt för mig. HIHIHIHIHIHI.

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0