- HEADACHE

HEADACHE

Idag har jag på min leopardleggings, svart linne, svart kofta och svart halsduk. Tänkte fota det, men jag orkar inte. Så ni får helt enkelt föreställa er det. Och så har jag äckligt ont i huvudet idag igen. Känns som att det kommer sprängas när som helst. Inte okej.

Idag efter skolan tog jag tåget till helsingborg för att leta efter en vinterjacka. Efter att ha kollat i nästan varenda affär i centrum och inte hittat något fick jag gå till Söder Punkten. Där hittade jag 4 st. Inte jättefina och inte speciellt varma heller skulle jag tro, men helt okej. Så det fick bli en av dom. Svart dunjacka, och jag hoppas att den är ganska varm iaf, haha. Den som jag så gärna ville ha från h&m fanns inte :<

Imorgon är det december, och det känns helt sjuk. Denna hösten har gått galet snabbt. Och om en månad är det nyår.



Kommentarer
Postat av: olivia

håller med dig, allt har gått sjukt snabbt,

2009-11-30 @ 20:51:55
URL: http://galaxolivia.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0