- DOGS UNLEASHED

DOGS UNLEASHED



Otroligt snygga bilder från den 11 september förra året.

Idag är det exakt ett år sen jag och snyggingen på översta bilden såg varandra för första gången. Vad vi minns iaf (vi har ju sprungit kalvinknatet samtidigt också, haha. När vi gick i 5an eller nåt). Det var på en grillkväll på John Bauer, men vi pratade dock inte med varanadra.

Idag hade jag somsagt ingen träning, så jag har sovit! Och det var sjukt underbart. Imorgon är det valborg, och jag och Emelie ska in till hbg. Det blir förmodligen nice!


Kommentarer
Postat av: emelie

awesome dude, och valborg kommer att bli bra :D

2010-04-30 @ 10:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0