- UNNATURAL SELECTION

UNNATURAL SELECTION

Jag känner mig väldigt duktig just nu! För nån vecka sen bestämde jag ju mig för att äta nyttigare. Det failade, men nu ska jag försöka igen. Måste ju bli redo för beachen -10, HAHAHAHA. Nej men ja iaf, idag när jag kom hem (för typ en timme sen) gjorde jag guacamole som jag åt med korv. Det blev faktiskt både riktigt gott och nyttigt! Jag är bäst. Idag ska jag inte träna, för alla är i Göteborg och tävlar. Men jag kände inte riktigt för det, eftersom att det är valborg imorgon, hehe. Så jag vet inte vad jag ska göra istället. Jag har inget och plugga (eller jo, jag kan läsa min engelskbok..) och jag vet inte riktigt vad jag annars kan göra, haha. Men det löser sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0