- I AINT COMING BACK

I AINT COMING BACK

Jag är sjuuuuukt trött! Har varit i Hässleholm hela dagen och tävlat. Det gick helt okej, men på morgonen var jag sur på allt och alla typ, haha. Och så hade jag massa mensvärk. HÄRLIGT! Men ja, det gick helt okej ändå. Och sen i pausen (2 timmar) skulle jag och pappa in till stan och gå i affärer typ, men självklart var ALLT stängt. Till och med en galleria.. Så vi åkte till ica, haha. Jag fick ett par blåa leggings :d aaaaaasnice!

Just nu sitter jag och pratar med Fanny som är extremt pepp på skola imorgon. Och på spanska till och med! Hon är lite konstig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0