- HOLD ON TO YOUR DREAMS

HOLD ON TO YOUR DREAMS

Kom nyss hem från en sjukt jobbig träning. Det var testserie, och det är typ det jobbigaste som finns. Men det känns skönt nu efter. Imorgon ska jag faktiskt också träna. KLOCKAN TIO! Tio på morgonen :o Det är verkligen inte likt mig, men imorgon är det undervattensrugby, haha. Så det är chill. Sen efter träningen ska jag till stan och träffa Olivia, Ida och Klara. ÄNTLIGEN! Jag har saknat er. Sen ska vi sova hos Olivia på natten. Så det kommer inte bli så mycket bloggning. Och sen på Torsdag ska jag åka från Olivia till Emelie, och så ska vi till Madison, vilket gillas väldigt mycket :)

Idag är det förresten 2 år sen Anders Göthberg dog.
Rip <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0