- morgon

morgon

Hej fans!
Jag och Emelie vaknade för ett tag sen och nu taggar vi kvällen som kommer bli awesoooooome! Ska inleda det nya året med bara människor som jag tycker om. Dock har det blivit lite ändrade planer, så jag och Emelie ska äta trerättersmiddag all by ourselves. Fast det gör inget, för det kommer bli bra. Vi ska äta toast skagen, hamburgare och chokladbollar. Exklusiv nyårsmat!
_________________________________________________________________________________________________


Er önskan är min lag, så bild på nyårsoutfiten kommer lite senare idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0