- 2010 - DEL 5

2010 - DEL 5


November
>> Tog fina höstbilder med Ellinor.
>> Saknade en person, träffade honom, insåg att han fucked up i sitt huvud (eller nej, först gjorde jag ju inte det..)
>> Gick på Kullaberg med familjen (minus mamma som jobbade)
>> Träffade Emelie för första gången på läääänge och åt på Abbes med henne och Fanny
>> Umgicks med Nicole en kväll och pratade om allt möjligt.
>> Såg HIF ta SM-silver
>> Hade en rolig men hemlig kväll med Emelie och Nicole, hehe
>> Såg HÅKAN HELLSTRÖM i Lund med Alexandra. En av årets bästa kvällar!
>> Första snön kom och jag blev jättelycklig.
>> Hade en awesome helg med Emelie. Lekte med hundarna i snön.
>> Lagade mat, kollade på Idol m.m. med Sofie, Magdis och Julia.







December
>> En kväll var jag på Bahnhof med dudes. Ganska konstig men awesome kväll.
>> Spelade fotboll i Förslöv
>> Spelade innebandy utklädd som Pippi Långstrump
>> Mesta delen av min lediga tid kollade jag på Paradise Hotel
>> Var på Pascha med fina vänner en kväll
>> Färgade håret rött
>> Förälskade mig i Rebecca och Fiona
>> Fick jullov och den kvällen chillade jag med Emelie, Fanny, Julia, Sara och Emelie
>> Hade en mysig julafton
>> Var i Småland och träffade släkten.
>> Hade världens bästa nyår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0