- i'm addicted

i'm addicted

Jag åkte ju som sagt till stan igår efter mycket tvekande. Träffade Nathalie, Sara, Emelie, Julia och Fidde där, och kvällen började (som vanligt) väldigt bra! Vi åkte virvelvinden och nån annan crazy karusell, och jag var galet glad. Sen efter det gick vi till lite pubar och så, men det var lite kaos med överdrivet mycket folk överallt, så det blev inte så himla bra. Efter ett tag åkte typ alla hem, så då gjorde jag också det. Dock var jag lika smart som vanligt, så det slutade med att jag gick genom hela höganäs i regn och i min ensamhet mitt i natten. Det var faktiskt ganska läskigt, haha. Men tillslut kom Ellan och så åkte vi hem och sov.

I eftermiddag/kväll tar jag och Ellinor tåget till Öland, och det ska faktiskt bli riktigt skönt.


Kommentarer
Postat av: bella

Heej, allt bra med dig?

vilken fin blogg du har :) kolla gärna in min med, jag bloggar om mitt eget liv i New York som modell, Kram bella :)

2011-07-31 @ 12:32:47
URL: http://belladavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0