- 5 (o)intressant fakta om moi

5 (o)intressant fakta om moi

- Jag är lite av ett kontrollfreak och måste ha allting planerat in i minsta detalj ungefär hela tiden. Har en kalender som jag skriver in ALLT i. Måste typ ha den i närheten hela tiden för att kunna kolla och skriva i den när som helst. Ibland gör jag till och med dagsscheman.. Och även helgscheman är väldigt vanliga i mitt liv. (dock älskar jag spontana saker! vet inte riktigt hur det kan gå ihop)


- Jag är väldigt panikig av mig, speciellt om jag är stressad. Om jag får min såkallade stresspanik så börjar jag skrika och typ springa runt. Och så börjar jag nästan gråta. Psykfallet nummer 1. (detta händer väldigt ofta på helgerna när jag ska någonstans, men det är även ganska vanligt på vardagar)

- Är som helt olika personlighet beroende på vem jag umgås med. Vissa ser mig nog som väldigt blyg och tyst, medan vissa ser mig som helt sjuk i huvudet med en massa hyperaktivitet.

- Tror aldrig någonsin att jag kommer hitta ett jobb som jag verkligen trivs till 100% med. HATAR att praktisera, och tycker inte speciellt bra om att jobb heller (även om jag trivs på mina jobb). Jag förstår inte att jag, om ett år, måste börja söka jobb.... Kommer aldrig någonsin kunna ha ett 9-5 jobb 7 dagar i veckan. Aldrig.


- Har ganska många rädslor. Jordens undergång, att gå på stora ställen själv (eller alltså, inte stora, men typ matsalen, knutpunkten osv), , raketer, ballonger, åska (dock inte alls lika rädd längre), fåglar (när de kommer för nära), döden, att kräkas.


Kommentarer
Postat av: VÄRLDENS BÄSTA

DU ÄR SERIÖST DEN MEST AWESOME MÄNNISKAN JAG KÄNNER!

2011-06-01 @ 01:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0