- fredagen den trettioförsta augusti

fredagen den trettioförsta augusti

Snart har jag bloggat i 4 år och 8 månader, det är ganska länge. Jag älskar att blogga, även om statistiken på min blogg är typ jättedålig. Det gör egentligen inte så mycket, för det roligaste med att blogga tycker jag är att titta tillbaka i arkivet. Därför är det synd och väldigt dåligt att bloggar på devote försvinner efter ett tag och två av de fyra bloggar jag har haft var på devote, men nu är de såklart borta. 
 
Vad ska jag göra idaaaaaag, fredagen den 31 augusti, då? Planen var utgång, men nu vet jag inte helt säkert om det blir så. Vi får väl se. Fram tills dess ska jag göra typ ingenting alls. Gööööööööött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0