- tisdagen den trettioförsta december

tisdagen den trettioförsta december

Sista dagen på 2013 och snart tar jag bussen till Hov (av alla ställen) där det nya året ska firas in. Jag ska på lokalfest med bordsplacering och allt. Det kommer nog bli roligt men jag har inte för höga förväntningar pga att mina nyårsaftnar brukar bli sådär och jag vill ju inte bli besviken. 
 
Igår träffade jag finaste Olivia för första gången på fyra månader. Vi var en snabbis på Väla innan vi åkte hem till henne och myste och pratade om livet typ. Det suger ju att inte kunna träffa sina bästa vänner lika ofta som innan, men samtidigt gör det ju att man uppskattar varje gång lite mer. 
 
Haha asså denna kvällen. Sommar, Båstad, Pepes, Madison och en borttappad mobil. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0