- sista oktober

sista oktober

TJA HEJ HALLÅ, vilken jävla pose jag fick till. Jamen så kan det gå ibland ni vet. Nu ska jag hem till Anna och fixa till det absolut sista på hemtentan, typ göra den lite mer akademisk och referera helt rätt och så, sen ikväll kommer Ellan hit!! Jag vet att vi kommer ha en asbra helg med Stockholm, Idol och Halloweenutgång bland annat. 
 
Jag fick förresten denna bilden skickad till mig av Johanna som är på Malta. Jag älskar oreo med vit choklad över allt annat, men dom finns typ ingen stans!! Letar alltid efter det när jag är utomlands, men det finns som sagt aldrig :(( Förutom på Malta tydligen, och i Spanien där jag upptäckte dem. Ska tillverka egna nån dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0