- torsdag

torsdag

Detta är en mindre bra torsdagförmiddag pga massa tentaplugg och hemskt halsont. Försöker lindra det med te, honung och saltvatten, men inget hjälper. Förra året hade jag halsfluss på Valborg, men det vägrar jag ha i år, på min första Uppsala-valborg, usch vad hemskt det skulle vara. Tänker göra allt för att det inte ska bli så!! Och sen tentaplugget............ jag känner mig så stressad. 
 
Snart ska jag till skolan och sen blir det ett låååångt jobbpass (som jag kommer få cykla 8 km till). Ingen lugn comeback efter påsken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0