- 13.42

13.42

Ja juste, jag har ju en blogg. Såååå, vad har jag gjort nu när jag inte har bloggat på några dagar? Jo vet ni, jag har pluggat, byggt en fallskärm till en duplo-figur, varit på museum med klassen, bakat julgodis (kommer blogginlägg om detta) och varit ute. Utgången var igår tillsammans med David och hans kompisar. Vi var på Kalmars och dansade till hiphop och drack öl i några timmar och trots att hiphop inte riktigt är min grej så var det faktiskt roligt!
 
Idag struntar vi i plugg och går ner på stan istället. Ikväll ska vi nog på bio och se Interstellar. Söndagar är ju faktiskt inte till för plugg.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0