- en bättre fredagskväll

en bättre fredagskväll


Kom nyss hem från mitt livs första basketmatch och gud vad jag tyckte om det! Det kändes som att jag var med i High school musical (eh sant, min favoritfilm) med cheerleaders och allt! Ett plus för alla vackra män såklart hehehe. Uppsala vann (mot serieledarna) så alla var glada trots snöstorm och ej slaget publikrekord, vilket var målet. Jag, Anna och Hanna bestämde att vi ska börja gå på lite mer sånt här, så utöver basket ska vi börja kolla på innebandy, hockey, bandy och fotboll! Låter helt perfekt tycker jag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0