- fredagsmorgon

fredagsmorgon




Finns det något bättre än en stor och god frukost i lugn och ro? Jag tror knappt det. Klockan är alltså halv 12 och här sitter jag och äter lyx-frulle, men när man är ledig är det okej att vara långsam och lat. Som ni ser har jag lite härligt plugg framför mig också, för på tisdag har vi tenta i rörelse och hälsa och eftersom vi är lediga idag tänkte jag köra en heldag med plugg. Jag orkar inte ta mig till skolan eller något bibliotek och det är omöjligt för mig att plugga i mitt rum, så jag tänkte prova ett helt nytt ställe, nämligen vårt numera fräscha kök! Hoppas det går bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0