- more than you could ever know

more than you could ever know

05.30 i morse vaknade jag i min säng i Svanshall och mindre än fem timmar senare var jag på mitt rum i Uppsala. Så himla skönt att det går så snabbt och lätt att ta sig från det ena hemmet till det andra, trots att det är rätt långt mellan ställena. Väl i Uppsala gick jag till skolan där jag fick högskolepoäng genom att leka bonde och följa john. Ibland (för det mesta) är det rätt nice att gå förskollärarprogrammet haha.
 
Nu sitter jag på mitt rum och lyssnar på julmusik (är så pepp på julen), men snart kommer antagligen David och stänger av den.......... som han gjorde förra gången........... hur kan man någonsin tycka det är för tidigt för julmusik? På tal om julen köpte jag en jättefin julstjärna i Helsingborg :):):) Längtar tills det är okej att hänga upp den, för jag antar att det är liiiiite för tidigt nu.
 
Fast även om jag längtar till julen är ju hösten också ganska mysig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0