- 13.48

13.48

Äntligen är tentan gjord och jag kan andas ut på praktiken. Not. Jag kommer ha massa plugg då också, men trots det tror jag det kommer bli kul!

Tentan skrevs igår och efteråt firade vi med öl och jättegod hamburgare på Gotlands. Efter det skulle vi egentligen vidare till Snerikes och klubba, men blev mindre taggade när vi fick reda på att det skulle ta två timmar att komma in pga enorm kö. Så vi åkte hem och sov istället. 

Idag började vi redan klockan 8 med introföreläsning. Efter den åkte jag, Jill och Nicoline till Boländerna och shoppade nödvändigheter inför praktiken och vårt kommande liv som förskollärare. 

Jag köpte en fleecetröja och denna underbara regnjackan som jag redan älskar! Nu känner jag mig hyfsat redo för en månads barnhäng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0