- fotboll

fotboll

Oj jag har visst en blogg! Hade nästan glömt det pga fullspäckade dagar med många timmar praktik. Praktiken är iaf bra och mysig, trots att jag blir sååå trött och bara vill äta och sova när jag kommer hem.

Igår kväll gjorde jag dock något helt annat än att äta och sova, jag var på fotboll med David, hans bror Simon och Simons flickvän Ewa. Sverige mötte ju Ryssland på friends inför fullsatta läktare. Det var såklart kul även om det hade varit liiiite roligare om Sverige vann, fast 1-1 är ju bättre än förlust.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0