- FREDAG

FREDAG

It's Friday!!!!! Friday!!!!!!!!
Gotta get down on Friday!!!!!!!!!
Everybody's lookin' forward to the weekend, weekend!!!!!!!!

Alltså har inte Rebecca Black gjort så att man är ännu lyckligare på fredagar? Jag tror det. Fredag alltså, veckans bästa dag, och ikväll ska jag och David på bio och se Gone girl. Det ska bli mysigt och filmen verkar bra, men den är 2,5 timmar lång vilket bidrar till två problem. För det första blir jag väääldigt lätt uttråkad när jag kollar på film och för det andra brukar jag gå och lägga mig vid nio nu för tiden och filmen slutar halv 11... Hur ska det här gå?!?! Får nog ta en powernap efter ett avsnitt Paradise som jag ska se nu! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0