- lördagen

lördagen

Igår var det alltså lördag och jag hade en jättebra dag och kväll. Den började med att jag och David drog till skolan och pluggade i några timmar (kanske inte det roligaste) innan vi gick ner på stan för att äta lunch. Efter pizza-lunchen gick vi i lite affärer och så satte vi oss på ett café för en mysig långfika.
 
På kvällen cyklade vi hem till Hanna där det var förfest med några av mina kompisar. Där stannade vi ett tag och gjorde frågesport och spelade Twister. Själva utgången blev på ÖG:s där det hela huset var öppet, vilket innebar fem dansgolv och fyra barer. Dessutom var två av dansgolven musikvideodansgolv, dom visade alltså musikvideos på väggarna! Så himla bra grej.
 
Idag har jag mest utfört min favoritsöndagssyssla, hängt i sängen framför Paradise, Idol och Så mycket bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0