- onsdagen den tjugonionde oktober

onsdagen den tjugonionde oktober

Alltså åh, jag älskar ju faktiskt att blogga, varför är jag då så dålig på det?!?! Jag tror det är för att jag egentligen ogillar att blogga med fula bilder, men nu när det är mörkt stora delar av dygnet blir det bara fula bilder med dåligt ljus..... Men JAJAAAA jag får väl bege mig ut någon dag och ta lite fina bilder som jag kan använda. 
 
Idag är det iaf onsdag och jag tänkte ha en bocka-av-to-do-listan-dag. Ska börja med att tvätta, posta två brev och köpa en silverpenna innan jag fortsätter dagen med att plugga (redovisning imorgon), packa (åker till paris på fredag!) och lite andra smågrejer som behövs bli gjorda innan helgen. Igår var det förresten sista dagen på praktiken och det var minsann rätt sorgligt att säga hejdå till barnen, men samtidigit ska det bli ganska skönt att börja plugga igen. 
 
Pga den stora bildbristen får det bli en bild på min gulliga pojkvän Michael Cera ♥ (självklart i dåligt ljus)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0