- 14.15

14.15

Tisdag och en vecka till tenta, så ni kan ju gissa vad jag gör idag och kommer göra i en vecka framöver. Som tur är tycker jag inte att kursen vi har nu är särskilt svår, så det ska nog gå bra. Förutom att plugga tänkte jag hinna med lite redigering av bilder och en stund på gymmet.
 
På tal om något helt annat blev det plötsligt höst och jättekallt?! Från att jag var ute i linne i helgen till att behöva tjock jacka, mössa, halsduk och vantar igår och idag. Jag hatar kyla, särskilt när det blåser samtidigt, vilket det alltid gör i Uppsala. Men jag ska väl överleva denna hösten och vintern också. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0