- fredag

fredag

I morse ringde mitt alarm 04.15 för jag skulle börja jobba klockan 6... Dock var det inte så hemskt som det låter eftersom jag somnade klockan åtta igår hehe. Lucky me som har lätt för att somna. 

Efter jobbet gick jag och min arbetskamrat aka pojkvän och lunchade på stan. Vi åt kinabuffé, för hur gott är inte det?!

Sen åkte jag till skolan för en pluggdejt och nu är jag hemma och försöker redigera lite bilder. Det tar ju så låååååång tid att välja ut de bästa bilderna av 1300 stycken och sen redigera dom.

Längtar till om en timme för då har jag dagens tredje dejt, denna gången på gymmet. Efter det är det idol och världens godaste maträtt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0