- fredagen den femte september

fredagen den femte september

Idag känner jag mig så pass vacker att jag döpte denna bilden till kissbajs. Visst är jag typ den mognaste ni vet?
 
JAJA mitt hår är iaf lent och fräscht efter tvätt, klipp och styling hos frisören för några timmar sen. När jag väl var i stan passade jag även på att köpa två linnen, krokar som jag ska hänga mina väskor på och en ny foundation som hon på Åhléns tipsade mig om, så nu hoppas jag att den är riktigt bra! Efter det hade jag planerat att plugga, men alla böcker på alla bibliotek var upptagna / utlånade och jag som redan en massa som jag borde ha läst men inte har hunnit / orkat har nu ännu mer efter mig.......... Hela förra terminen klarade jag mig utan att köpa böckerna, men nu verkar fler ha kommit på den briljanta idén att sitta på biblioteket, vilket såklart suger för mig. Jag får väl köpa böckerna för typ tusen spänn istället, gud vad kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0