- 15.21

15.21




Detta är vad jag har gjort efter skolan igår och idag. Jag har alltid haft svårt för att vara ensam en för lång stund utan att bli rastlös och lite deppig, men jag försöker jobba bort det. När jag läser en bok, ser på en film eller kanske lyssnar på en podcast känns det som att jag slösar bort mitt liv och bara försöker få tiden att gå. Detta är såklart en mindre rolig egenskap men jag försöker som sagt bli bättre på det! Jag tänker att jag ska komma på massa saker att göra när jag är själv så att det iaf inte känns helt meningslöst.

Annars då....?... Skolan har börjat igen och det känns väl sådär. Jag är rätt omotiverad, men jag får väl kämpa. Min dator har som sagt kraschat också, och lagning får vänta ett tag pga att det kommer kosta en miljon typ. Tur att jag kan ha Davids så länge (som dessvärre har sämre skärm, så jag vet inte riktigt hur redigeringen på bilderna blir :().


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0