- datorlös

datorlös


Lite såhär kan livet utan dator se ut. Jag sitter i en av skolans datorsalar och gör en massa viktiga saker. Bland annat har jag börjat söka lite sommarjobb, betalat räkningar och skrivit ut viktiga papper. Trots att det är jobbigt att ta sig ända till skolan för att göra sånt här, så tycker jag det kännes rätt profsigt och jag blir mycket mer effektiv av att sitta här än att sitta hemma. 
 
När jag är klar ska jag nog ner på stan för ett litet ärende och ikväll blir det kaaaanske träning. Om jag orkar. På tal om träning var jag och Anna på ett puls medel-pass igår och jag tyckte det var roligt på riktigt!! Det händer inte ofta att jag tycker träning är kul, men på puls medel hände det något hela tiden och det var liksom en blandning mellan kondition, styrka och dans. Dock kan jag behöva lite mer övning, för vi hade inte riktigt lika bra koordination som de andra......... hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0