- bang bang

bang bang

Jag är hemma i Svanshall på påsklov!! Jag kom hit i tisdags ikväll och igår var jag i Lund med mamma och pappa för att hämta Ellan som bor där nu. 
 
Idag åkte jag till Ängelholm för att gå på dejt på Espresso House med en saknad vän.
 
Nämligen Emelie! Det var supermysigt och vi hann med en hel del catch-up, gamla-minnen-prat och en kort runda på stan. Lägg märke till min bruna prick på näsan (och att jag har bättrat på läppstiftet på den högra bilden haha). Det är mat............. 
 
 
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0