- fredagen den tionde april

fredagen den tionde april

Ojdå, här var det tomt. 
Jag är tillbaka i ett soligt och varmt Uppsala, men det kan jag knappt njuta av pga har inte tid till så mycket mer än att plugga. Jag har tenta på fredag och en annan uppgift som ska in i dag, så det finns inte så mycket tid över till något kul. Eller nu är det ju helg och det ska jag minsann fira med grillning och utgång, så vissa ljusglimtar finns det! Uppgiften som ska in i dag handlar om statistik och jag känner mest; "hur kan detta vara relevant för mitt framtida yrke?". 
 
För att väga upp mitt otroligt tråkiga inlägg får ni två gulliga bilder på mig och Ellan från förra helgen.
 
(och en lite peppig grej, idag är det bulle med bullens dag!! googla om ni inte vet vad denna fantastiska helsingborgska desserten är)


Kommentarer
Postat av: pappa

proffsfotograf

2015-04-13 @ 14:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0