- här kommer en lista det var längesen hihi

här kommer en lista det var längesen hihi

Hur såg du ut för ett år sedan?


Som nu fast med mörkare hår.
 

Vilket är ditt mest använda ord denna vecka?

Plugga. Det är vad jag har gjort hela veckan, men igår skrevs äntligen tentan!

 

Vad är det godaste du har ätit hittills i veckan?
Hamburgaren som jag och David åt på V-dala igår var vääääääldigt god.

 

Vad är det finaste någon har sagt till dig idag?
Hmm, ingen har sagt något fint till mig denna förmiddag :(((

 

När kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?
Jag kände mig nöjd med mig själv när jag kunde svara på alla frågorna på tentan och svaren kändes ganska rätt.

 

Vad tror du kommer bli roligast i helgen?
Typ att jag och Davve antagligen ska boka en resa!!

 

Vad har du sysselsatt dig med då du har haft dötid i veckan?
Kollat gossip girl :):):)

 

Har du gjort/kommer du göra något i veckan som du inte gjort förr?
Nej det tror jag inte. Eller idag ska jag nog gå på vego-festival. Party!

 

Vad oroar du dig för?
Att jag ska ångra mig och inte vilja jobba i förskolan efter jag har gått klart utbildningen.

 

Vem är den kändaste personen du har sett på senaste tiden?
Såg ryggarna på Niklas Vikegård och han Markus som är jury i Sveriges mästerkock för inte så längesen.

 

Vad har varit mest förvirrande på senaste tiden?
Hur skolan utvecklades under 1800 och 1900-talet.

 

hur ser dina senast tagna webcam-bilder ut?

Detta är min allra senaste. Fin va?
 

Har veckan varit bra än så länge?
Nja, jag har ju pluggat cirka hela veckan, men den har haft bra inslag så som jazzpub igår och att jag har fått ett sommarjobb (!).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0