- sjuktorsdag

sjuktorsdag

I'm sick :(
Jag vaknade i morse med knappt någon röst och en rinnande näsa, så jag bestämde mig för att stanna hemma från praktiken och jobbet idag. Konstigt nog får jag alltid dåligt samvete när jag sjukanmäler mig, det känns som att alla tror att jag ljuger.......... Tror det beror på att jag som barn bara fick vara hemma från skolan om jag var så pass sjuk att jag knappt kunde stå upp. Mamma och pappa var minsann hårda med det där, för att få vara hemma skulle man vara sjuk PÅ RIKTIGT!
 
Jag spenderar alltså min dag i sängen framför datorn och alla mina underbara realityserier <33. Just nu kollar jag på Svenska Hollywoodfruar, Så blev vi svenska hollywoodfruar, Stjärnorna på godset, Ex och the beach och Klippans karaokefestival. Tänkte börja se Parneviks och Robinson Love Edition också!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0