- onsdagslista

onsdagslista

1. Bästa frukosten?

Åh, jag älskar frukost! Jag tycker om allt från ostmackor, ägg och yoghurt till smoothies, pannkakor och varm mat. Därför är bufféer perfekt för mig.

2. Aldrig få ta ett glas vin igen eller aldrig få dricka en drink igen?

Jag älskar drinkar och skulle nog kunna dricka annat än vid på fest..... Fast öl och cider får jag ont i magen av (haha)........ Gud var svårt, men jag väljer nog att aldrig få ta ett glas vin igen.

3. Du måste klä dig i en enda färg resten av livet, vilken?

Svart!

4. Bästa uppfinningen?

Elertricitet krävs ju för att alla roliga uppfinningar ska fungera.

5. Vilken egenskap saknar du enligt dig själv?

 Jag är inte särskilt bra på att ta plats, vilket kanske är bra att kunna ibland.

6. Vad ska dina barn heta? Vi låtsas att du får en pojke och en flicka.

Jag tycker det är så himla roligt med namn och har listor på fina namn i min telefon haha. Tyvärr kan jag inte välja två namn, men av flicknamnen på listan finns där namn som Tuva, Saga, Ebba, Noelle, Ellen och Lykke, och bland pojknamnen finns där bl.a. Noah, Viggo, Elliot och Oliver

 
7. Du måste bo i Kuala Lumpur i två år. Gråter du av glädje eller sorg när du hör det?

Jag blir nog mest chockad (haha skrev choklad först) över att jag måste bo där. Sen blir jag nog lite ledsen över att behöva vara så långt borta från mina nära och kära under så lång tid.

8. Du får välja, vilken stad i vilket land vill du helst bo i för resten av livet?

Jag vet faktiskt inte, men jag tycker om Stockholm, Göteborg och Helsingborg. Sen skulle jag kanske vilja bo ett tag utomlands också.

9. Aldrig mer få se på tv eller aldrig mer få lyssna på musik?

Aldrig mer se på TV, skulle se allt på datorn istället (precis som jag redan gör).

10. Vilket sällskapsspel är du bäst på?

Inget med svåra frågor iaf. Jag är väldigt bra på Med andra ord!

11. Vilket yrke skulle du aldrig kunna ha?

Haha jag fick denna frågan på en anställningsintervju och svarade tandläkare. Vet ej varför jag svarade så, för nu när jag tänker efter finns det ju mycket värre yrken haha.

12. Du får ta med dig en enda skönhetsprodukt till en öde ö, vilken skulle du välja?

Solkräm!!

 
13. Vilka bloggar läser du?

Hur många som helst.

14. Vem känner dig bäst och varför?

David eftersom jag berättar allt för honom, Ellan eftersom hon är min syster och Sofie eftersom vi har hängt ihop i mååååånga år.

15. Vad står på din shoppinglista till våren?

Någon two piece suit och nude/rosa läppstift står högst upp på min önskelista.

16. Om du behöver vara ensam och tänka, vart går du då?

Till duschen.

17. Vilket mål jobbar du mot just nu?

 Hmm inget särskilt tror jag

18. Vad vill du bli när du blir stor?

Jag vill jobba med barn på något sätt, antagligen som förskollärare.

 
19. Om du skulle skaffa dig en ny hobby, vad skulle det bli?

Typ lära mig spela piano på riktigt eller lära mig sjunga och vara med i en kör

20. Kakor, chips eller godis?

Godis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0