- 45-års kalas

45-års kalas

För snart två veckor sedan (jag är lite efter med mitt bloggande...) var jag på Öland, där Ellan och Alexandra skulle ha 20 och 25-års fest! 
 
Födelsedagsbarnen + jag och ett av dem.
 
Det var släktkalas och två av de som var där var min kusin Magnus och hans son Adam.
 
Kusinbarn Alva och kusinbarn Adam.
 
GULLUNGE
 
Kvällen inleddes med mat! 
 
Fyra syskon! Pappa och mina tre fastrar. 
 
Efter maten var det dags för lekar och tävlingar! Här skulle man välja ut den i laget som var mest feminin och tävlingen gick ut på att ta på sig ett par stumpbyxor snabbast. 
 
Vi gjorde även den klassiska tampong-i-flaska-leken!
 
Och här skulle vi ta reda på vem som var bäst på att jucka, haha. 
 
Sen blev det tyvärr inte fler bilder, men kvällen fortsatte med blåbärspaj, musikquiz och ett waterloo-framträdande av födelsedagsbarnen. Min släkt är verkligen bäst på fest!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0