- fredag

fredag




Här sitter jag på ballen och kollar på youtube-klipp. Idag är det ganska mycket på min to do-list, allt ifrån att baka till bröllopet vi ska på imorgon till att tvätta, färga håret och förhoppningsvis hitta en klänning att ha på mig imorgon. Jag har letat efter klänning i varenda butik i hela Skåne, Danmark och Uppland, så chansen att jag skulle hitta en idag är väl inte så stor, men jag ska iaf ge Stockholm ett försök. Som tur är har jag en resevklänning som är fin, men som jag inte trivs så bra i... I eftermiddag åker vi alltså till Stockholm och stannar där över natten, för att sedan som sagt gå på bröllop på lördag. Jag som älskar bröllop tycker det ska bli såååååå kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Andrea

Andrea, 22-årig skåning som numera är uppsalabo. Bloggar om mitt liv som student i studentstädernas studentstad, Uppsala, och allt vad det kan innebära!
RSS 2.0